AMY说:
be real im just me:)
⊱ Welcome, this is amy bloggie ⊰: valentine's day 2012 ♥

Photobucket

Blogger templates

valentine's day 2012 ♥



oh yeah
my 2012 valentine's day celebrate with my dear nunu and huiying 
we go pizza hut and walk around parkcity mall like crazy
we took a lot stupid pictures 
take a look in my fb x)
we enjoy every moment we been together
we dont care others and we are just sooo crazy=.=
they are so adorable for me
we talk we laugh we play we eat together
and those memories i will keep forever in my heart
love you all
muacks


还有就是
今年情人节的礼物
我收到一份
虽然不是什么玫瑰还是巧克力
可是我真的很感动
因为至少我知道我不是一个人
谢谢你
你真的真的是个大好人
今天早上本来心情真的很不好
可是现在的我
很开心
真的真的
谢谢 
:)

虽然我今天失恋了
有点伤心
可是我知道 你们都不想看到我不开心
所以我会很努力的笑给你们看
我会加油的

谢谢你们
一直一直都陪着我
我的好姐妹 我的好大哥
你们真的是让我太感动了
哈哈

至于感情事
我一直都很失败
跌跌撞撞了那么多次
我变得越来越懂事了
其实有时候真的很想自私点 勇敢点
从来没说过的 我喜欢你
现在只能埋没在心里最底最底的角落
慢慢淡化它了
我也是女生
为什么你就是看不到我对你的感觉
我很失望
或许现在这样对你我都好
或许
这样就好...

没想到就这样你也成为我的过去
就是说我以后的生活 不会再有你
请你一定要更幸福
这样我的放弃才是值得的
加油
 :)


祝大家情人节快乐吧
其实爱对了人 每一天都是情人节
晚安!





9 comments: